Smarta kidz

Tänk att dom vet direkt hur dom kan vända saker till sin fördel.

Som den här dagen tex... 1 april...

Klockan sju i morse ropade Casper nerifrån om han fick gå ut, tyckte det var lite VÄL tidigt, ropade tillbax att han kunde väl vänta till efter frukosten i alla fall. Fick inget svar. Somnade om en stund och gick sen ner.

Då kom Casper in, "Men är du ute i alla fall?", "Ja, men det är ju "lurdagen" så jag trodde du lurade mig!"
Jaha!
Tack för den!
Insåg att inget jag skulle säga på hela dagen skulle tas på allvar... skulle bara få höra "men jag trodde du lurade mig"...

Bra dag, tog en promenix till "Moas" stuga, hela LaFamilia ;-) nedräkning nu... 4 nätter kvar...

Cilia har feber, så Magnus är hemma med henne i morgon. Tackar innerligt för det. Har på tok för mycket att hinna med denna vecka på jobbet...

En dusch sen sängen väntar...

Kram och Gnatt!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hahaha!!! Heja Casper!!! =D

2012-04-02 @ 10:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0