Jag lever...

Jag lovar!

Jag har bara inte hunnit med, eller tiden har gått åt till annat rättare sagt ;-)

Idag "låtsades" vi att Cilia fyllde år ;-) Vi tjuvstartade lite, Lillstrumpa skulle åka tillbax till stora staden och ville så klart hinna gratta henne innan.

Här med fläta som Lillstrumpa gjort ;-)
Goa Goa gofian!!!!! När vi satt i soffan ikväll och myste säger hon med gråten i halsen... "Mamma, jag snakar Emma!" Hon hinner knappt åka, innan hon e "snakad" den där Lillstrumpan ;-)

Här kommer vår påsk i bilder

Vi målar påskägg uppe på "Holen" fina dom blev va ;-) Sen kom Lillstrumpa och sa att hon sett påskharen, så då begav vi oss ut på jakt :-)




Våra grannar fick besök av otroligt tjusiga påskkärringar ;-)




Fantastiskt god mat i massor
Det här var ett recept som Malin och Robert testat hemma och trodde vi skulle gilla, och OJ vad rätt som hade! SÅ OTROLIGT gott!!!
Sotad lax med (förlåt Malin, men jag måste) "Vegetarisk potatissallad" ;-) Nej förlåt, ett internt skämt. Malin skulle beskriva avocadosalladen och det blev "Som potatissallad, fastän vegetarisk" ;-)

"Sotad Lax" rullad i en kryddblandning av chilipulver, paprikapulver, råsocker salt och peppar, snabbt stekt och sen in i ugnen.


"Avocadosallad" med avocado, urkärnade tomater, lök, basilika, citron, mascarpone, salt och peppar

SÅ sjukt gott!!!

Sen måste jag bara visa er Caspers idolvägg...

Han är SÅ stolt över den! Vet precis vilka som är på bilderna och vilka skotrar/crossar dom kör.
Daniel, Bodin, Adam Renheim och Marika Renheim är några som kan beskådas ;-)
Han har själv tagit några av bilderna, och dessa är han så klart extra stolt över ;-)

Nej, nu ska jag ge mig.

Hoppas er påsk varit lika toppen som vår!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Gofisa! Tack för en bra helg! Nästa gång kanske det blir ni som får komma ner! :) Puss och kram

2012-04-11 @ 08:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0