Inte alltid så snäll och söt...

Hade tänkt visa er en massa fina bilder på tårtan, men det tar sån tid att ladda upp bilderna så då blir jag sittande hela natten ;-) Och det har jag ingen större lust med.
Nog dåligt med sömn som det är ändå just nu...

Dagarna bara swochar iväg och jag hinner inte med för fem öre!

Finns många "skulle ha" just nu...
- målat och fixat toan uppe
- gått igenom kläderna till barn-loppisen
- målat vardagsrumsbordet
- gått igenom mina kläder och garderober (av någon konstig anledning är mina garderober FULLA med kläder jag INTE använder, och de jag faktiskt använder ligger i högar i sovrummet och badrummet! HUR KOMMER DET SIG?!?!)
- rensat köksbänken, IGEN!
... ja, det tar aldrig slut!

En sak som vi faktiskt har strukit från listan är barnens rum! Där gick vi igenom leksakerna och rensade och möblerade om för några helger sen! SÅÅ troligt skönt!!!

Dagens bild...

Hon är inte alltid söt som socker den där Cilia... Här förklarar hon mycket argt för Ciara att "Så häj jöj man faktist!!!" Vi spelade "Trollspelet" och Ciara kastade tydligen tärningen fel... Inga fler kommentarer på det ;-)

Dom är piggare, men allt dom stoppar i sig rinner rakt igenom... ja, behöver inte gå närmare in på det va ;-)
Nu har Ciara börjat hosta oxå... slut på Bricanylen... får se hur vi löser det...

Casper han är fortfarande kvar hos farmor. Där har han det toppen, och så håller han sig borta från basiluskerna ;-)

I morgon hoppas jag hinna fixa till så ni får se tårtan! Vill ju visa er den!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Gör en prioriteringslista! Skriv det som är viktigast just nu högst upp osv, det funkar! Måla vardagsrumsbordet kan du tex göra utomhus när det blir varmare :) Skruttarna, hoppas de är friska snart! Pussar och kramar

2012-04-14 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0