Ni kan aldrig gissa...

Vad jag har gjort idag!

Jag har BAKAT!
Jo, ni läste rätt!
Invigde assistenten jag fick när jag fyllde år ;-)
Det blev nåt så enkelt som en sockerkaka :-)


Men jag har gjort den, och det är det viktiga ;-)
Bjöd in mormor och morfar på lite eftermiddagsfika när den var klar :-)
Jätte god var den :-)

Idag har Oskar varit här. Det har spelats vändtia, lekts, byggts med lego, busats och setts film :-)
Jätte skoj!


Dom här tjejerna ska vi inte prata om ;-)

Jo då, dom e så goa så. Dom börjar komma riktigt bra överens ;-) Ciara har börjat inse att det faktiskt går att leka med Cilia ;-)
Dom har grejjat med sina dockor mest hela dagen :-)
Ingen av dom har varit så noga med dockorna innan, men nu så!
Dom har väl en "dockperiod" antar jag ;-).
Inte bara vi vuxna som är periodare ;-)

Snart läggdags.
Casper ska till tandläkaren i morgonbitti, han får va hemma med Magnus tills han ska dit.
Men eftersom Magnus inte får ta Casper till tandläkaren (ja, för tandläkarna själva... han har tandläkarskräck) så får jag följa :-)

Nu har vi alla fall pappa hemma en hel vecka :-D Han är efterlängtad kan jag lova!

Vet ni förresten att vi har en konstnär här hemma?


Magnus har gjort dom! Han är superduktig!!!
Hoppas han börjar igen... måleriet har liksom inte hunnits med på ett tag om man säger så ;-)

Tror han skulle tycka det var skönt att få koppla bort huvet lite ;-)

Nej, nu blir det sängen...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Martina

Bilderna var jättefina men jag skulle tycka de var lite läskiga att ha på väggen hemma haha

2011-10-02 @ 22:32:49
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh! Vad gott med vanlig sockerkaka, det äter man ju nästan aldrig. Ja han är superduktig verkligen, han borde börja måla igen! Han kan få måla en tavla som jag jag ha på väggen! Ja! Hälsa honom det! Puss och kram

2011-10-03 @ 20:50:55
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0