Nattsudd

Nu blev det en sån där sen kväll igen...

Ändå tycker jag inte jag fått nåt gjort idag...
Som vanligt...

Ska ta en snabbdusch sen bädda ner mig innan klockan springer iväg ännu mer...

Antar att ni har sett/hört vad vi fått för invånare i byn... "Artikel på dt.se"
Mindre roligt måste jag erkänna... nu kan man inte va i skogen, inte va på "utänne", inte ha Mario ute...

Undra vart det här ska sluta...
För min del får dom gärna va i skogen, men doom kan väl hålla sig där och inte springa runt bland husen i byn!!!

I morgon är det dags för dop :-) !

Gnatt på er!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Klart ni kan va i skogen. Dom är fortfarande rädda för människor. Men jag skulle inte ha hunden lös i skogen.. =/

2011-10-23 @ 14:22:50
Postat av: Emma

Fyy vad läskigt. Nej, precis, ni kanske inte ska ha honom lös.. Saknar er! Puss och kram

2011-10-23 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0