Det blev ju superbra :-D

Ja, vilken underbar idé med "Superdop"!!!
Så underbart med människor som vågar tänka nytt! (Även om han blev anmäld redan innan det genomfördes... Så drygt att va så trångsint!!! Stackars den människan...)

Hur som helst så var det helt perfekt!
Här kommer Cilia Kristina Gersimis dop i bilder...





Så har våran dag sett ut :-D

Insåg ikväll att jag glömt bort att äta idag! Hur nu det gått till!
Jaja, jag överlever nog, det finns ju lite att ta av om man säger så ;-)

Nu blir det sängen, i morgon ska Cilia ta kort på dagis, jag ska klippa mig och så är det p-möte.

Tackar än en gång Arne för en helt underbar idé som blev så lyckad :-D!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Gud vilken häftig ide! De borde fler ta efter!!

Men varför i herrans namn blev han anmäld:-( Dumma människor det finns...

Kram K

2011-10-24 @ 10:15:14
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jättebra initiativ av Arne. Han har förstått att kyrkan behöver sådant här för att finnas kvar även i framtiden. Den som anmäler är säkert en av de som tycker att kyrkan inte får förändras något. Lycka till i såfall, säger jag. Grattis till Cilia!

2011-10-24 @ 20:50:12
Postat av: Titti

Ja, riktigt tråkigt med trångsynta människor som inte vågar tänka nytt! Säger bara "Wake UP!" till dom! Arne är helt klart fantastisk!!!

2011-10-24 @ 22:03:38
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Maria

Arne är bra, han döpte mig också, i min mors föräldrahem. =)

2011-10-25 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0