Bröllopsdag

Ja, vi har bröllopsdag idag :-)
3 år = Läder :-)

Kvällen har spenderats på föräldramöten, dubbla. Men det var ju faktiskt bra att det var samma kväll.
Nu är det en sak mindre att komma ihåg ;-)

Magnus hade fixat mat när jag kom hem *GILLA*
Vilken lyx det är att ha en karl som tycker det är roligt att laga mat :-D

Passade på att slå på köttet till älggrytan, som jag för övrigt skulle ha gjort i lördags...
Men bättre sent än aldrig va ;-)
Nu är den klar och jag LÄNGTAR till lunch i morgon när jag får äta den!!!

Det har cirkulerat en vit folkabuss med utländska nummerplåtar här i kväll. Malung, Fors, Yttermalung... På dagen hade dom varit i Mora med omnejd.
Knackar dörr och räcker fram en lapp där det står att dom är döv-stumma. Bara det att dom sedan ses i affärer prata med varandra... Hm...
Verkar som att polisen har koll på dom i alla fall.
TILL OCH MED JAG har tagit in bilnycklarna och husnyckeln... Händer typ aldrig ;-)

Nu är jag så trött att jag knapp ser vad jag skriver!
I morgon kommer vår ny kyl och frys!!! No more disco! Yeey :-D!!!!!

Lås dörren nu... ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad är det för idioter som åker runt? Usch, man blir trött på folk.

Grattis i efterskott på bröllopsdagen! :)

2011-10-26 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0