Inte riktigt som jag tänkt mig

Jag hade verkligen längtat hela dagen!

Skulle bara hem och mysa med barnen HELA kvällen!
Hm...
Blev inte riktigt så...
Ciara var JÄÄÄTTTTE hungrig när vi kom hem, så det blev att ställa sig framför spisen,  vi åt och plockade bort, sen var klockan jätte mycket helt plötsligt!
Barnen var jätte leksugna så dom sprang upp och hoppade i min och Magnus säng så jag trodde dom skulle komma ner genom taket! (Inte alls myssugna som mamma...)
Sen var det Godnatt...

Dom slocknade på två röda!

Ja, blev inget mys med andra ord...

Får mysa i morgon istället!
Då SKA det bli av!

Men då har dom beställt pannkaka... vet ju hur lång tid det tar att steka... Hm... undra hur vi ska lägga upp det här... Får se.... kunde man klona sig? Då kan jag mysa med barnen och min klon stå vid spisen! Vilken fantastisk idé!

Har förresten varit på utvecklingssamtal på Cilias dagis idag!
Tänk vilken fantastisk tur man har som har så underbara barn! Man blir alldeles varm i mamma-hjärtat när man får höra så fina ord om det bästa man har!
Jag är så otroligt glad att vi valde Malungsfors skola och förskolor till barnen!
Dom hade inte kunnat ha det bättre! LÖÖÖVLI!!!

Nu ska jag provlukta på lite nya spännande dofter som kommer i Vinter/vår katalogen för PL! Sååå roligt!!!
På torsdag ska vi (jag och mina PL kollegor) till Orsa på lansering av de nya produkterna!
Ska bli SUPERKUL!!!

Kram & Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0