Fix

Det ser ut att bli en dag i fixets-tecken...

Förbereda mig för visning i eftermiddag.
Värdinnan har önskemål om "jul-saker", självklart fixar jag det :-D

Sen ska jag nog försöka fixa lite i skafferiet.... där det knappt går att ta sig in...
Kanske skulle ha gått igenom mina pl-saker och kika på vad som ska med på utförsäljningen på söndag ;-)...

Har förresten pusslat inför kvällen...
Magnus jobbar "extra-söndag" och åker fem-halv sex, då är det TUUUR att man har så underbara vänner!!!
Helene och barnen kommer hit och sen när mormor kommer hem så byter hon av dem ;-)

Pussel var det ja :-D

Men... som min pappa säger... "Hä årn säg"...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0