Varför tittar jag?

La barnen och kom inte ner fören klockan var efter nio... Cilia VÄGRADE somna... och envis som jag är gav jag mig inte heller... vilken tur för henne att pappa skulle gå och lägga sig, och var så snäll så hon fick följa honom ;-)
Hon är nog inte riktigt "hundra" heller, har varit gnällig hela dagen... eller så är hon helt enkelt inne i en mammig period.

Tänkte försöka slänga i det som blev kvar av färgen igår, men jag vågade inte... Hade ju inte hunnit blanda den utan spillde ut det i flaskan som ska blandas med färgen... Nej, får köpa ny färg i morgon ;-)

Nu sitter jag och tittar på Humorgalan, men alltså VARFÖR tittar jag?
Jag blir bara ledsen och deprimerad, och så kommer jag att drömma om dom stackars barnen i natt! Fy så orättvist livet är!
Men å andra sidan får man ju en annan syn på sitt eget liv.
Tänk så himla bra VI har det egentligen!

Vi var på "Kom och Lek" i eftermiddags.
Tog med mig Casper och Ciara, tänkte det skulle va skoj att bara vara vi! Men Casper var mer vild än tam.
Vet inte under vilken sten jag hittade honom på vägen dit!
Skitunge! Det slutade med att han fick cykla hem!
Varken orkade eller ville bråka med honom, helt hopplöst.

Nej, nu ska jag titta vidare och bli ännu mer deppig, och få dåligt samvete för att jag skickade hem Casper förut idag, och var så envis och inte tog upp Cilia när hon inte ville sova...

Gnatt på er!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

¨Guuud va jag känner igen mej... Jag kan bli så arg på mina barn o så kommer de där dåliga samvetet när man kollar på såna där program... Nu kollade jag inte för jag klarar inte riktigt av det utan gråter ihjäl mej då...

Förresten, vad hetten den där "utbildningen" ni gick på om typ hur man skulle handskas med barn? Vi borde gå en sån NUUUUU!

Kram K

2011-05-01 @ 23:16:29
URL: http://www.hotmail.com
Postat av: Titti

Ja, helt hopplös är man!



Den heter KOMET (Kommunikationsmetoden) och att gå den utbildningen är det bästa vi har gjort! Vi gick tillsammans och det var jätte bra, då kommer man in i samma tänk. Säger bara GÅ DEN om du/ni har möjlighet!

KRAM

2011-05-02 @ 20:55:13
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0