!!!*STOOOLT*!!!

Ja, alltså SHIIIT säger jag bara!
VART VAR MINA SOLGLASÖGON I KVÄLL!!!
Vet inte vad jag ska säga!
Vi var på Caspers sommarfest!
I gymnastiksalen satt vi, föräldrar, syskon, mor och farföräldrar och annan släkt, framför en stor scen med ridå!
En av tjejerna kliver fram genom ridån och presenterar kvällens första nummer...
LORDI :-D (Casper på trummor)
Alltså vet inte hur många sekunder jag lyckades hålla mig innan tårarna började rinna!
Ja, glädjetårar så klart! Alltså ÅÅÅÅÅ vad duktiga dom var! Och modiga!!! Helt sjukt!!!
Sen var det ju kört för min del...
Tårarna rann hela uppträdandet! Jag kunde verkligen inte hålla emot!
Jag har alltid varit sån och kommer alltid att vara det också... SOLGLASÖGON VART ÄR NI! Hade ju i och för sig sett mycket märkligt ut om jag setat där inne med solglasögon... när det dessutom regnade ute ;-)
Casper var med i tre, ja ni läste rätt! TRE nummer! Här dansar han till "Jag är en astronaut"...
och här på trummor igen :-D
i Kiss :-D
Ja, jag kunde ju inte hålla mig ens när Casper inte var på scenen!
Jag är verkligen helt hopplös!
Här är alla fantastiska barn :-D
Det bjöds på flera andra uppträdanden oxå! Här sjunger dom "Summer is coming"!
Sen bjöds det på korv med bröd, vi gick tipspromenad och sist men inte minst var det tårtdags :-).
Innan vi tackade för en riktig toppenkväll fick fröknarna presenter av oss 05:or... som ju slutar!
Tur att inte "vi" slutar än i alla fall... Ciara börjar ju där nu, och sen kommer Cilia gå där oxå ;-)
Tackar underbara "Pysselprassel" för otrolig service och supersnabb leverans :-D Sånt tokgillas av vimsiga mammor kan jag lova ;-)
Hoppas presenterna gillas av fröknarna ;-), dum som jag var tog jag inga kort innan jag slog in dem... hade lite för bråttom, kom på det för sent om man säger så ;-)
Får se om någon av dem har med en till Regnbågen i morgon, då kan jag passa på att ta ett kort då :-D
Nej, nu ska jag sätta mig och slötitta på tv en stund innan jag bäddar ner mig...
Är det lika fullt i sängen i natt så tar jag  nog Ciaras säng.
//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Men shiiiit! Jag blir helt chockad! Tre nummer! Vad duktig han är, så himla modig kille! :)

2011-05-27 @ 00:37:55
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0