Pantad ;-)

Vi är väldigt dåliga på att panta flaskor och burkar!
Burkarna brukar vi tom slänga i återvinningen, men nu har dom ju höjt panten på dem, så det kanske kan bli värt att panta dem oxå ;-)
Petflaskor pantar vi i alla fall... men den här gången var det säkert nästan ett år sen!
GISSA om det var mycket... 5... ja ni läste rätt 5 sopsäckar, ja, lite till faktiskt... Helt sjukt!
Barnen var hos farmor medan jag pantade.
När jag hade en halv säck kvar ballade maskinen ur, typiskt!

Nu sitter jag nerbäddad i soffan, barnen sover, pyjamasen är på och en dubbel gi-knäcke sats står i ugnen :-D

Ha en fortsatt bra kväll :-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow, jag är mest imponerad över att ni inte hade mer flaskor än så efter ett helt år... min svaghet tyvärr, läsk..... Fast jag kan förstå hur du känner dig när du står där och nästan är klar och så pajar maskinen... suck!

2011-05-17 @ 23:56:53
Postat av: Titti

Haha! Ja, vi är inga stordrickare av läsk, mest min man och då är det cola och must ;-) . Ja, när man väl får fingrarna ur och åker då går så klart maskinen sönder... undra hur länge den halvfulla säcken kommer få ligga i bilen nu då ;-)...

2011-05-18 @ 08:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0