Men ÅÅÅ

GISSA vilken låt jag har haft på hjärnan HELA dagen!!!
Den satte sig verkligen, minst sagt, ser dom där två urflippade studsbollarna framför mig!
Skulle inte förvåna mig ett dugg om dom vinner hela skiten!

På tal om skiten, fattar inte att det ska va så svårt att sitta still på toa tills man är klart!
Ciara höll på i flera timmar innan hon antagligen var så nödig och hade så ont i magen att hon verkligen inte kunde hålla sig! In på toa, sitta i fem sekunder, ut... in på toa, sitta i fem sekunder, ut...
Varför är det så? Är dom rädda att dom ska missa nåt?
Så intressant är inte vår vardag att man inte har tid att skita i lugn och ro, det är då ett som är säkert!

Nu sover barnen, tillslut! Cilia var svårsövd, men från och med nu blir det inget mer kaffe efter fem för den unga damen ;-)
Hon ÄLSKAR kaffe! Magnus brukar ge henne ett glas mjölk med bara några droppar kaffe, men det räcker gott och väl kan jag lova ;-)

På tal om kaffe... nu ska jag ta mig en kopp och krypa ner under filten i soffan!
I morgon hoppas jag på bra väder, då blir det "Kosläpp" :-D

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

ÅÅåå jag vill oxå på kosläpp! Vart ska ni? Du får sätta dig å läsa saga med Ciara på toan. Om det är intressant så klart=) Kram på er!!!

2011-05-13 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0