Kurerar mig

Ja, hade inte igång datorn på hela eftermiddagen/kvällen igår. Tv´n stängde jag av när barnen gick upp och la sig, slog inte på den igen på hela kvällen!
Satt med mamma i köket och kollade PL saker :-)

Magnus åkte på fest innan jag och barnen kommit hem igår, sen såg jag honom inte nåt mer på den dagen...
Han han i alla fall komma hem innan oss idag... lång fest ;-) Men nu kan jag definitivt åka med gott samvete på fredag ;-)
Casper frågade "men varför ser du så konstig ut pappa?" Han hade rakat av sig håret... törs jag släppa honom på några fler fester tro ;-) Jo då, klart jag gör :-)

Köpte lite blommor på lunchen idag! Det var år och dar sen jag hade blommor! Inte många men några, bara för att få det lite somrigt!





Nu ska jag ladda för en visning jag har ikväll :-)

Ha dé!

/Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å va fint med blommor! Jag har oxå satt ut sommarblommorna=) Vi ska åka å ha det så bra! Helt utan dåligt samvete! Vi ska unna oss varje sekund =)Kommer att bli kanoners=) Kram kram!!!

2011-06-01 @ 08:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0