Tröttmössor

Ja, i morse tror jag alla var lika trötta... Magnus hörde inte klockan alls, och jag var HUR trött som helst, jag fick lov att väcka alla barnen, ingen av dom som vaknat av sig själv!
Tänk om dom kunde sova lika tungt och länge på helgerna oxå ;-)

På dagis är Ciara supertrött, när hon sovit middag får dom knappt upp henne, ibland ligger hon fortfarande när jag kommer och ska hämta dom. Skruttgumman... Men ingen feber eller nåt, och när hon väl fått på sig overallen och kommit ut är hon hur pigg som helst!
Ja, får se om det är nåt på g, eller om hon helt enkelt bara är så trött...

Vi var ute hela dagen idag oxå när vi kom hem, SÅÅÅ sjukt skönt väder!
Magnus har jag inte sett så mycket idag, jo vi åt mat tillsammans allihopa ikväll, sen somnade han på soffan.
Jag gick upp och la barnen sen packade jag i en massa tvätt och gick in till mormor, min moster (som är och hälsar på) och morfar.
Slängde i tvätten, körde en omgång på "cykeln" och passade på att låna duschen.

Nu när jag kom in hade han gått och lagt sig, men jag förstår honom. Skulle ALDRIG palla att gå upp fyra på morgonen och sen komma hem fem på eftermiddagen... ganska långa dagar kan man säga...

Jaja... nu ska jag oxå gå och lägga mig.
Har 15 minuter på mig... då har jag lyckats hålla SENAST elva HELA veckan :-D!!!

Ja, boooring kanske... men det har inte hänt så mycket mer idag... ;-) Men lika glad för det e jag!

Så...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0