Semester

Det känns lite konstigt att planera för semester när det var -20 grader ute i morse! Fick titta flera gånger innan jag fattade vad det stod!
Lyckades väl riva ner termometern i diskhon oxå så jag trodde det hade blivit nåt fel på den! Men nej då... -20!

Har varit på föräldramöte, så nu vet jag vilka veckor jag ska söka ledigt i sommar... Dom har stängt 4 veckor och dom som behöver barnomsorg under dessa veckor får gå på dagis nere i Malung. Känns inte riktigt bra att "slänga in dem" där utan inskolning i flera veckor måste jag säga, så ja... nu vet jag...

Känner mig väldigt rörig för tillfället...
Kom i alla fall ihåg att det var föräldramöte och det var ju inte illa om jag får säga det själv ;-)
Har varit en bra dag, utan större missöden ;-) Inget nagellack, inga tuschpennor... däremot chokladsås och kolasås...
Vet inte hur högt upp vi ska behöva ställa alla saker för att bläckfiskarmsbarnen inte ska kunna nå dem!
Alternativet är väl att spika fast alla stolar och pallar i golvet och jag vet inte hur praktiskt det är egentligen ;-)

Nu blir det en "inte-göra-nåt-stund" i soffan innan läggdags...
I morgon är det Komet :-D I like!

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0