Så duktig kille!!!

I eftermiddags var jag ju till tandläkaren med Casper, alltså SHIIIT vad han var duktig!!!
Dom skulle kollade hans lösa tand som inte vill lossna, och den nya är på väg bakom, men dom ville inte dra ut den, utan ge den en chans att ramla bort av sig själv. Kan tänka mig att dom inte drar ur om dom verkligen inte behöver, det är ju ingen rolig upplevelse direkt...

Däremot fick han laga ett hål, och så la dom i plast, och alltså jag är så imponerad!
Han gick in, satte sig i stolen, gapade, dom fick slipa och greja, han sa inte PIP, rörde inte en min! Han bara låg där! Tandläkaren tittade på mig flera gånger, hon var riktigt imponerad! Ja, sköterskan oxå.
Dom var så himla proffsiga och duktiga, visade och förklarade vad dom gjorde och vad för saker dom använde! Det gjorde nog mycket det med!

I alla fall, när man är så duktig så får man ABSOLUT en belöning... gissa vad han valde... en cross naturligtvis ;-) (det fanns inga skotrar ;-) )

Sen har Casper lärt mig nåt nytt idag... I morse när jag skulle lämna på dagis höll dom på att sanda på parkeringen...
C- Mamma, är det där en hjullastare?
M- Öööö, ja, jag är inte så bra på att se skillnad på traktorer och hjullastare och sånt, så jag vet inte!
C- MEN MAMMA!!! En hjullastare har fyra stora hjul och en traktor har två stora och två små!
Ja, just det! Så nu vet vi det ;-)

Har just kommit in från mormor och morfar, så nu är jag ny-trampad och ny-duschad, så himla skönt!
Ny-kometad är jag oxå!

Nu ska jag bädda ner mig!
Just ja, måste leta fram kläder till i morgon!

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Men så duktig han är! Tur att inte Magnus var med ;)

2011-03-23 @ 17:49:28
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0