Hej mitt vinterland

Vi har just varit på KOMET, hade lite abstinens tror jag, för det blev inställt förra veckan och jag har verkligen saknat det kan jag lova!
Inte bara att lära sig saker utan att få träffa alla medverkande och få "prata av sig" och höra hur andra haft det sen sist!
Jag har blivit en MYCKET "lugnare" mamma sen vi började på KOMET.
Mina "utbrott" på en vecka kan jag numera lätt räkna på en halv hand, om ens det. Innan fick jag nog använda både mina och Magnus händer!

Och eftersom jag förändrar mitt beteende förändras barnens beteende automatiskt.
Man blir MYCKET gladare av att koncentrera sig på det som är positivt istället för det som är negativt. Att kunna strunta i "småsakerna", man BEHÖVER inte lägga sig i hela tiden och vara med och bry sig, det går bra i alla fall ;-)

Snön har VRÄKT ner hela dagen! Snöstorm har det varit! Ser ut som... jul ute, eller som man vill att jul ska se ut.
Jag som hade börjat få sånna vårkänslor... Ja, dom kommer väl tillbaka får jag hoppas.
Snön ska ju ner och bättre att den kommer nu än om en månad ;-)

Hoppas ni haft en bra dag.

Nej nu blir det soffan en stund och sen sängen... innan 23... som vanligt... har faktiskt lyckats i två veckor nu, inte illa va! Av en nattuggla :-D

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0