Hur kunde dom?

Ja, hur kunde dom skrämma upp folk och få SÅÅÅ många att ta vaccinet mot svininfluensa?
Idag läser jag att socialstyrelsen nu stoppat vaccinet pandemrix för alla under 18 år!
Det är inte lämpligt för barn står det på socialstyrelsens webbplats!
DET ÄR JU HELT J*VLA SJUKT! Vad har dom gjort!?!?

Jag har hela tiden sagt att det går inte att ta fram ett sånt vaccin så fort och veta vilka biverkningar det har!
Speciellt inte långsiktiga biverkningar!

Det är så hemskt för alla som blivit drabbade!


Sen kan jag inte hålla mig från att kommentera björnungarna som blev kvar i idet.
Jag är då en av dom som INTE kan förstå hur dom kunde välja att inte rädda dom!
Länsstyrelsen tyckte att "naturen har sin gång".
MEEEN.... när det inte är "naturen" som "har sin gång" då!?!?!?
Det är inte naturen som byggt skidbacken i skogen vid idet och det var inte naturen som körde in i det!
Nej FY på er! Men vilken tur ni hade, att dom var i så dåligt skick att dom var tvungna att avlivas!
Bra gjort, verkligen!

Dagens ros går till killen som körde in i idet!
Tänk att va så klok när man e 12 år! Tänk om länsstyrelsen haft bara en liiiiten del av hans tänk!

Nu blev det ett gnäll-inlägg, men jag kunde inte hålla mig... det måste ut!

Ha en bra kväll!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi pratade om det där på jobbet idag, vaccinet alltså. Och jag blir också så jävla förbannad, det är helt sjukt att dom kan göra så här! Det slutar väl med någon form av "historisk tragedi"..

2011-03-30 @ 17:06:16
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0