Underbara SOOOL!!!

Så underbart det är med "riktig" sommar!

Magnus hade fyllt poolen på dagen, så när vi kom hem var det bara för barnen att plaska på :-D


Hittade ett presentkort jag fick när jag fyllde år förra året... Det resulterade i detta badlinne idag!
Nu kanske till och med jag vågar visa mig på badstranden och slipper stå i vassen ;-)


Jag agerade så klart badvakt... tycker det är riktigt läbbigt med dessa pooler och vatten... behövs inte många centimeter för att det ska gå riktigt galet!
Psst... får jag som jag vill så är det här det sista kortet ni ser på mig som brunett på ett tag ;-)

En till som blivit frisserad idag


Det blev en fin liten hög ;-)

Fixade med lite blommor idag... man får passa på innan de blommat över ;-)

En stormlykta kan användas till mycket :-)


Hittade äntligen lite prästkragar på gården till min Pop Fusion :-)

Bar in fläkten i barnens rum idag. Det är bastu där inne! Får se om dom sover nå bättre...

Ha nu en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Så fin han är i håret då gubben! Och snyggt badlinne, perfa! Nu blir det Nissången när jag kommer hem :) Puss och kram

2011-07-01 @ 23:31:12
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja :-D Det blir det garanterat!!!!! :-D Tack! Är så glad att jag hittade det!

2011-07-01 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0