Tur i oturen

Det kan man verkligen säga att Casper hade...
Han och Cilia "skoj-bråkade" i soffan och hon råkade "bonka" i hans mun. Som tur var träffade hon hans "döda" tand, som varit lös i mer än ett halvår men vägrat lossna...

I april var vi till tandläkaren med Casper, då sa dom att om den inte lossnat i juni, så skulle vi komma tillbaka så fick dom dra ut den... Casper har vetat om det och varit lite orolig för det hela, men när det nu blev så här ikväll passade jag på... "Kom igen nu! Vicka på den!" Och vicka det gjorde han för kung och fosterland...

Ja, det blödde en hel del, men slutade snabbt. Nu har han ett hål rakt in... Men det brukar läka snabbt i munnen (Ciaras sår är så gott som läkt redan...)

Den nya tanden har varit framme bakom, bra länge. Även när vi var till tandläkaren, men dom tyckte inte det gjorde nåt.
Jaja, nu är den ÄNTLIGEN ute :-D Hoppas den "riktiga" tanden hoppar fram nu oxå...

Annars då... ja, möten hit och möten dit! Alldeles för mycket tider att hålla reda på för min redan överbelastade hjärna!
Fick hjärtklappning i fredags så jag trodde jag skulle tuppa av... inte bra, men men... "Hä orn säg" ;-)

Ciara har haft sin 1:a dag på Regnbågen idag :-D ! Det hade gått JÄTTE bra! Inga problem alls! Ja, lite blyg kanske, men det går snabbt över.
Cilia hade oxå haft en bra dag, fastän inte storasyster var där ;-)

Varje kväll tänder jag numera denna

Ljuset i luktar så himla gott! Lime Twist närmare bestämt ;-)  Man kan ju inte ens nästan få den så fin på bild som den är i verkligheten, men men

Sen ska jag snart börja använda dessa...



Jag bara ÄLSKAR dom!!!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åå va fint det såg ut!! Å rent ;-) Skönt med tanden! Texas ville inte borsta tänderna här om dagen... Varför då sa jag. Jo för jag "vill" ju tappa dom... =) Han har inte börjat än.. Lätt å förklara, när man sagt att man måste borsta annars tappar man tänderna =D

Puss å kram!!!

2011-06-21 @ 09:18:41
Postat av: Titti

Haha! Ja, lite rent, på en del ställen ;-)

Men lilla Texas! Ja, man måste tänka sig för vad man säger till dom små gossarna nu ;-) Dom tolkar ALLT ordagrant ;-)

Puss & Kram!!!

2011-06-21 @ 11:05:23
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0