"Kom hit... Kom hit..."

Så ropar min kudde efter mig just nu... VÄLDIGT högt!!!
Är så himla trött!!!

Skulle lägga in bilder, men datorn e lika seg som jag så börjar jag får jag sitta hela natten, och DET har jag ingen som helst lust med!

Helene och barnen var förbi och lekte en stund idag! Alltid lika roligt :-D
Casper är nog (inte så) lite nervös för i morgon... övernattning på dagis :-D Tror minsann dom skulle äta tacos och poppcorn och riktigt gotta sig :-D

Ciara har bara två dagar kvar nu på Solstrålen! Sen flyttar hon till Caspers dagis, "STORA" dagiset ;-) Känner jag honom rätt så kommer han vara SÅ överbeskyddande... men det ska bli skoj att se hur det går :-)

Förresten så har "nordpolen" gått sönder... Ja, det kallar Ciara vår gamla pool, en med en bläckfisk i mitten... fråga mig inte vad hon fått det ifrån! "Mamma, mamma! Cilia är i Nordpolen" ;-)

Nej, nu blir det sängen. I morgon ska jag på "personalfest", ska bli jätte roligt!
Kommer njuta varje sekund av hur fint det är där ute!!!

Ha en fortsatt bra kväll ni som orkar vara uppe, för nu ger i alla fall jag upp!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Nordpoolen ja! :)

2011-06-16 @ 12:41:13
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0