Vilken rivstart på dagen...

Började dagen med att sova lite för länge...
Kan bero på att jag INTE kom i säng igår kväll fören nån gång!!!

När vi väl kom ut i bilen och skulle backa ut från gården körde jag fast! Hängde upp bilen i en snödriva, så det var bara att springa och hämta skyffeln och börja skotta!
Kom i alla fall iväg till slut, rejält sena... men men...

När vi kom hem... bakade jag! Jo, jag lovar, det är sant! GI-Knäcke! Så himla gott! Receptet har ni här nedanför, det kommer från "Äppelblomman". Jag var bara tvungen att prova!

Sen har jag hämtat ut paket idag... från PartyLite!!! Alla nya dofter och kataloger!!! Så roligt!!! Är det ingen som skulle vilja ha en visning!!!
Har man en nu i januari så får man välja en utav tre produkter gratis, utöver ordinarie produkttillgodohavande :-D

När barnen somnat satte jag mig med en kaffe och fixade katalogerna och luktade på alla nya doftprover... sååå mycket gott!
Hade på "Bygglov", och kunde inte låta bli att fälla en tår...
Nu tittar jag på "Drömmar om ett leende"... gråter man till "Bygglov", så gråter man garanterat till det oxå kan jag lova...

Ikväll SKA jag lägga mig i tid!!!

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ååå jag vill oxå provlukta!! =)

2011-01-12 @ 12:10:35
Postat av: Anonym

Nå vad tyckte du då om GI.knäcket? Här hemma kan vi inte leva utan det;-) Alfred har redansatt i sig en kav satt idag;-)

Kram K

2011-01-12 @ 13:34:58
Postat av: Titti

Det var SUPERGOTT!!! Kommer absolut att göra mer! Tog med mig några provbitar på jobbet oxå, det var VÄLDIGT populärt :-)



Såååå mycket nya godingar Lisa!!!

2011-01-12 @ 21:14:39
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah men! Du kan ju inte gråta till Bygglov heller!

2011-01-13 @ 15:47:10
Postat av: Titti

Hahaha... klart jag kan ;-) "Jag kan faktiskt allting" som Lotta säger ;-)

2011-01-13 @ 22:07:03
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0