Barnens rum

Ja, idag tog jag tag i barnens rum!
Så himla skönt att ha det gjort!

Det var perfekt att Casper hade städat igår, då slapp vi göra det först ;-)
MMS:ade "före och efter" bilder, kanske inte syns så stor skillnad, men barnen tyckte det var toppen!
Åh! Det här är KILLHÖRNAN sa Casper direkt :-)
Försökte förklara att det var viktigt att man hade ett ställe där man kunde få vara ifred om man ville det. Det gällde så klart båda sidorna... får väl se hur det går :-)

Ska se om jag kan få in lite bättre bilder under morgondagen, men om jag känner mig rätt har jag lite annat att göra då ;-) Med min nya "greene"!!!

Nej, nu ska jag nog bädda ner mig. Behöver få SOVA!!! 5 i sängen in att igen... *suck* Meeeen, finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller hur ;-)

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0