Tragiskt

20110208086 (MMS)

God Morgon! Sitter med en god kopp kaffe, min "pinkie" och min "greene", en lugn och skön morgon ;-) Har skjutsat Casper och Cilia på dagis, Ciara tittar på Bolibompa på tv´n. Tänkte gå in och uppdatera mig lite på "DT" (Dalarnas tidningar), när jag inte är på jobbet har jag NOLL KOLL. Jag möts av en fruktansvärd rubrik! "Flicka klämdes ihjäl på vårdcentral" Det är ju helt vansinnigt! En 6 årig flicka klämdes fast i en sjukhussäng på vårdcentralen i Sälen och skadades så svårt att hon dog! Jag fattar ingenting! Hur KAN nåt sånt ens hända? Tänker på familjen, alla nära och kära, alla vänner... Det drabbar så himla många. Fy så fruktansvärt! Polisen kommer att lämna ett pressmeddelande under förmiddagen och en förundersökning om brott har begåtts har inletts. Jag hoppas verkligen att ansvariga står för det som hänt och inte börjar nån löjlig "pajkastning" som det brukar bli... Nej fy så tragiskt! Mina varma tankar till familjen... //Tite


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy så hemskt.. Ja, att det ens KAN hända..

2011-02-08 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0