Insnöade

I morse när vi tittade ut fick vi en smärre chock!
Jo, visst skulle det snöa mycket, men HALLÅ!!!

Insåg ganska snabbt att det knappast var nån idé att ens tänka tanken att vi skulle ut med bilen.



Efter nästan en timmes skottande (tur för mig att barnen gärna tittade på mamma, genom köksfönstret, när hon skottade snö... vem behöver tv liksom?) insåg jag att jag nog fick ge upp tanken att hinna skjutsa ner Casper till teatern han skulle varit på med dagis... Fick i stället koncentrera mig på att ordna så att det skulle gå lättare för Pettsson att skotta av gården med traktorn när han kommer.


Så, det är bara att inse faktum, vi får hålla oss där vi är :-)

Nu ska vi äta lite lunch, sen får vi se vad som händer.

Ha en bra snöig dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0