Hääärliga helg

Ja, vilken underbar helg vi har haft!!! (Andra på raken... vad är det för fel ;-) )

Vi började dagen med att vara inne eftersom det var så HIMLA kallt!!!
Bilar, klossar...

... och lego (duplo till dom små och "vanligt" till dom större)


Det här är Kittys affär som Ciara byggde,  och en massa gäster som kom och skulle köpa glass ;-)
Önsketänkande kanske...

Sen bar det av ut

Ciara gjorde en solstol i snön som hon låg och myste i :-) Cilia hon skrek mest för att hon inte kunde vända själv på rutschkanan...

Efter några timmars lek blev det lite skoteråkning...

Hjälm måste man ha ;-)


Det blev en tur på typ en timme, men det var kallt...
Jag, Casper, Ciara, Lisa, Pär, Texas och Victor :-D (tror inte jag glömde nån nu ;-) )
Jätte mysigt!
Vi tog lite småturer med dom mindre barnen oxå innan, dom ville ju så klart oxå vara med och åka ;-)
När vi kom hem hade mormor fixat mat, SUPERGOTT!

Lite fika och sen åkte Systeryster med familj hem till Borlänge igen, vi saknar dom redan!
Nästa gång måste vi åka ner, måste ju få träffa Ben Ten :-D

Vi har en liten stjärtfia här hemma som helst inte alls ska ha nån blöja på sig, bara det att hon alltid glömmer gå på pottan...

Gofia...

Hon sov middag i flera timmar idag med pappa, när vi andra var ute och åkte skoter och lite till..., så just nu ligger hon bredvid mig i soffan och tänker INTE sova än på ett tag...
Tar inte den striden, orkar inte, så det fick bli så här idag.

Vilken underbar familj jag har...!!! Som alltid ställer upp och finns där!
Helt otroligt faktiskt, vad lyckligt lottad jag är (vi är)!
Älskar er så!!! ♥ ♥ ♥

Nu ska jag förbereda inför morgondagen, allt enligt "komet" :-D

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder! <3 Kraam

2011-02-21 @ 19:51:14
Postat av: Lillstrumpa

<3

2011-02-22 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0