Vilken tur jag har...

... som har en sån underbar pappa!
Idag har han varit här hela dagen och grejat med vårt avlopp!
Vi har haft totalstopp sen i onsdags! Ja, hela helgen oxå...!

Men nu ikväll, när jag kom hem från KOMET (som för övrigt var det sista :-( ), satt han i slänten på baksidan och pustade ut, då hade han Äntligen fixat det!
Ja, OTROLIGT tacksamma är vi för hans hjälp!
Han är helt underbar!

KOMET ja... ikväll var det sista träffen, förutom en återträff efter sommaren, och jag måste bara ROSA denna fantastiska föräldrautbildning!
Har ni möjligheten så GÅ DEN säger jag bara!!!
Ni kommer garanterat INTE att ångra er!
Jag kan inte riktigt beskriva hur mycket det gjort för oss, ja, för mig framför allt, MITT beteende! För ni kommer väl ihåg, det egna beteendet är det enda vi kan ändra på!

Nej nu tar jag kvällen!

Ha en fortsatt bra kväll alla nattugglor, och Gnatt till er andra ;-)

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0