Stress...

Jag är omringad av stress känns det som...
Inte konstigt att jag har ont i magen...

Fick sovmorgon i morse, SÅ himla skönt!
Men den gör mig ändå stressad.
Resten av familjen har redan åkt ner till farmor, blir en stress bara att veta att dom är där och jag här.
En seg mamma som ska göra sig klar är väl ingen höjdare att vänta på för barn som vill åka och leka med kusinerna ;-)

Nu sitter jag här och stressar i mig frukost. VARFÖR! Dom är ju redan där och som sagt jag här...
Nej, slår på en kanna kaffe och tar det lugnt, andas, är... själv en stund...

Tror faktiskt att jag ska ta en promenad med Mario.
Dom saknar mig nog inte ;-)

Jobbet har oxå känts stressigt ett tag. Tror det är mina tider som spökat, gjort mig stressad, mycket som ska hinnas på kort tid...
Men från och med måndag blir det ändring på det, då går jag upp på 80%.
Det kommer att bli jätte bra!
En timme längre arbetstid och en timmes lunch (istället för en halvtimme som jag haft nu).
Flexen har jagat mig, hinner liksom aldrig ikapp, alltid på - (minus)...

Nej, nu mina vänner ska jag ta mig en kaffekopp i LUGN OCH RO (önska mig lycka till ;-) ) sen ska jag ta med mig Mario och gå och checka Malin & c/o´s stuga :-D (Äntligen va ;-) )

Ha en riktigt bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Din eviga beundrare!

Tat lugnt du hinner! Åkte ju med barnen för att du skulle få det lugnt o skönt på morgonen!

Stress är bara onödigt o ingen kommer tacka dig för att du sliter ut dig i förtid!



Puss o kram

2011-04-09 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0