Lite kalas och tappad tand

Ja, idag har vi haft lite kalas för Magnus. Blev inte så mycket kalasande när han fyllde eftersom alla var sjuka...
Farmor hade med sig tårta och mormor sina underbara bullar :-D

På förmiddagen var barnen ute på upptäcksfärd.
Vi klädde på dem gallonisar, regnjacka och stövlar, sen bar det av. Casper och Ciara hade Cilia mellan sig och höll henne i händerna ;-) dom e för söta dom små liven. "Vi går inte till myggskogen" sa Casper, visste inte ens att det fanns nåt dom kallade så... vilken koll man har ;-)
Dom var ute bra länge sen gick dom in till mormor och härjade. Jag och Magnus försökte städa undan, hm... man tror man e friskare än man är... inte bra...
Efter en stund kom en mycket stolt Casper in med en liten påse med ett papper i... "Öppna mamma" sa han... där i låg hans tand som har varit lös så länge!!! Han var överlycklig!!! Så i natt ska vi se om inte tandfen kommer ;-) Tredje tanden han tappar. Mammas lilla kille börjar bli så stor! Tyvärr märks det inte allt för mycket på humöret och sättet just nu... fy satan för trotsåldrar säger jag bara!!! Ikväll slängde jag ut honom och så fick han springa tre varv runt huset... det fungerade faktiskt! För stunden i alla fall...

Nu sover dom gott och jag kom på att jag måste åka ner och handla lite... *suck*

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Magnus

APPLÅDER till dig, som fixade Pizzaöverraskning!!

Puss o Kram

2010-09-11 @ 22:11:38
URL: http://kvix.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Stora killen! :)

2010-09-11 @ 23:38:50
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0