Kurs i morgon

Ja, nu tar jag snart kvällen... i morgon ringer klockan 04.45 typ... eller nåt sånt... tror inte att jag hinner om jag går upp nåt senare... Ska till Gävle på kurs. Ska bli skoj att komma iväg en sväng. Synd bara att man bor i världens ände så att man måste gå upp mitt i natten för att hinna i tid!!!

Mormor ska skjutsa och hämta på dagis. Ska bli skoj att se hur det går, men det går nog jätte bra!!!

Idag har jag fått en PartyLite katalog levererad till dörren, vilken service ;-) Sååååå mycket fina saker!!! Ser verkligen fram emot fredag!!! Och så har jag redan fått massor med förfrågningar om visningar!!! I LIKE A LOT!!!

Jag sitter och knåpar på ett inlägg... Är så förbannad så jag kokar!!! Det gäller äldrevården här i kommunen. Man får ju skämmas! Och det vinner vi pris för... KATASTROF!!! Men jag återkommer med det när jag e klar...

Nej, Gnatt på er, eller det kanske inte är nån idé att gå och lägga sig ens ;-) Jo då...

Ha dé

//Tite

Kommentarer
Postat av: Marie

Gött med lite mijlöombyte! Men säger som dig, synd att man bor i världens ände...=)

Kram



Du har något att hämta i min blogg!

2010-09-15 @ 09:58:18
URL: http://retromary.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0