Stackars...

Ja idag har det varit synd om Casper. Vi har varit och lagt om hans finger :-(
Har aldrig hört honom skrika så högt, det skar djupt i ett mamma-hjärta kan jag tala om!!!
Ny tid på onsdag igen... FY! Gruvar mig redan!!!

Eftersom han var så himla duktig gick han och jag och fikade efteråt! Han fick välja vad han ville av utbudet på cafeét, det blev en MEGA chokladboll och en päronsoda ;-) Sen var han på lite bättre humör.

Igår hade jag min allra första egna PartyLite visning! Det var superroligt!!! Ett mycket glatt och trevligt gäng var jag hos!!! Flera sånna tack :-D!!!
Det här känns så rätt! Ser redan fram emot nästa visning! Den blir förmodligen i Borlänge ;-)

Nu ska jag gå och lägga mig!

Blev typ NOLL sömn i natt... bökiga ungar och tokiga katter utomhus! Ja, inte våra, nån annans katt som stod och VRÅLADE rakt ut!!! Jag var tvungen att gå ut och lyssna efter vad det var! Dom (eller den) skrek så jag trodde minst den höll på att dö! Fy vilket ljud!

Nej som sagt... lite sömn vore inte helt fel... så...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Clara

Hoppas du får sova gott och slippa höra katter:-)

2010-10-04 @ 23:13:54
URL: http://alskardigmikaelsaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0