Ögoninflammation

dsc04134 (MMS)

Vad roligt... Ciara har fått ögoninflammation, på båda ögonen... röd och gojsig... När vi var i Borlänge så trodde Lisa att Texas eventuellt hade ögoninflammation för han var jätte svullen på ett öga men det visade sig vara en vagel. Däremot hade Hampus ögoninflammation, och Ciara och Hampus sov skavfötters när vi var där, så ja... det var väl bara att invänta det... I morse kom det knappt nåt vatten när jag vred på kranen! Fattade inte vad det var för fel! Vi hade ju vatten igår! Trodde först det "tagit slut" (ja, eftersom vi har egen brunn kan det faktiskt tillfälligt göra det ibland...) men det visade sig vara pumpen. Den var stendöd... Som tur var hade den "bara" frusit i natt... dörren till källaren (man går in från utsidan) hade stått öppen, men med hjälp av en kupé värmare fixade Magnus det... Såg framför mig hur pengarna bara rasslade iväg om vi hade varit tvungna att köpa en ny pump!!! Men men TUR att det bara var "kalan". Nu sover barnen i alla fall sött. Somnade utan knussel, men jag vet inte hur många gånger Casper fått gå upp på rummet idag... GRRRRR för trotsiga barn!!! Blir tokig!!! Nu ska jag smurfa runt lite och läsa om ögoninflammation, jag är en sån som läser först och ringer sen. Här rings det inte i onödan ;-) Ha dé! //Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0