Nice dag

Idag har jag och barnen varit och hälsat på Helene och hennes barn Oskar och Joline. Oskar är lika gammal som Casper och Joline går på Ciara och Cilias dagis. Dom lekte jätte bra och vi hade supermysigt! Hade med mig lite PartyLite produkter som vi kikade på oxå ;-)

Barnen däckade på en pisskvart ikväll! Super trötta!
Ciara fick gå och lägga sig mitt i lunchen på dagis för hon höll på att somna, skruttan... kan säga att jag är väldigt glad att jag inte jobbar till fyra och skulle ha hämtat dem halv fem! Sen förstår jag absolut dom som inte har nåt val, jag menar bara att jag är väldigt lyckligt lottad som KAN göra på det här sättet, alltså gå ner i tid... Långt ifrån alla som har den möjligheten tyvärr.

Nu tittar jag på IDOL och dricker kaffe (och önskar att jag hade en baylies hemma...)
Säger bara... Olle e BÄST!

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0