"Jävla jävel-mamma"

Ja, det är jag idag... "Världens elakaste mamma" kan man oxå kalla mig om man känner för det.

Jag har nämligen tvingat Casper att städa upp på gården efter sig. Här om dagen, när det var riktigt kallt, roade han sig med att slå sönder, så gott som ALLA plastleksaker han kunde hitta ute, till molekyl-bitar!!! Dom gick ju sönder så lätt när dom var genomfrusna...
Men som sagt, idag har han fått plocka små platsbitar... i två timmar och jag tror han grät, skrek och svor hela tiden, jag vet inte riktigt, för jag "stängde av" efter typ en kvart...
Under tiden han svor och grät och skrek, städade och röjde jag upp på altanen! Ååå vad duktig jag känner mig (fastän jag är en "jävla jävel-mamma").

Skrämde slag på en hel familj gjorde jag oxå... som hade bosatt sig i en gammal filt som låg där ute... hm... Lyfte på den och då såg jag nåt som sprang iväg... bar den jätte försiktigt ner till bränntunnan (NEJ jag hade inte eld i den just då) där skakade jag lite på den och *TJOFF" sprang det iväg 3-4 familjemedlemmar till... dom har nog bosatt sig i sten-röset där nere nu tror jag... Tyckte lite synd om dom...  Tänk vad glada dom blev när som hittade filten "Å vilken varm vinter vi kommer få här" och så kommer jag och förstör allt! Tänk om dom letar sig tillbaka till filten som numera ligger I bränntunnan!!! Vet inte om jag kommer våga tända eld på den... Magnus får göra det så slipper jag ha dåligt samvete ;-)

Nej, nu blir det snart en dusch sen sängen... har inte blivit så många timmars sömn här på slutet...
Idag hade Cilia "bara" 38° efter hon sovit middag... hoppas det är på sluttampen nu...

Ha dé!

//"Jävla jävel-mamman"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0