Fredagsmys...

...för mig själv. Eller ja, barnen har redan myst klart och sover. Magnus har åkt till Victor, dom skulle kasta pil.
Jag, jag tittar på IDOL :-)

I morgon ska Magnus till Lillis med några kompisar och titta på hockey, så det blir "lördagsmys" för mig själv med... Men jag har förvarnat om att jag vill ha sovmorgon i alla fall EN dag den här helgen. Han har ju faktiskt fått sova till 12 varje dag den här veckan ;-) Ja, det är befogat när han jobbar så han kommer hem 3 på natten...
Men bara så han vet ;-) Baksmälla är INGEN ursäkt ;-)

Nej, nu ska jag vräka i mig lite mera chips och dipp...

Förresten så vet jag inte om det är ögoninflammation Ciara har, inget grejs i ögonen idag... mysko... får väl se hur det ser ut i morgon...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Rätt ska vara rätt;-) Klart att du ska ha sovmorgon, det ska jag med ha imorgon!!;-)

Jag har ju oxå haft ögoninflamation, men en väldigt konstig sådan. Inte alls mycket klapp utan bara röd och svälld och kliigt.. Har hört fler som har haft så. Så förmodligen är det något som går..? Jag ick ögondroppar och det gick över med en gång!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram K

2010-10-22 @ 21:05:51
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Titti

Just ja! Men vad knepigt! Ja, då är det säkert det Ciara oxå har... Hoppas det går över lika snabbt som för dig :-)

2010-10-22 @ 21:19:38
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi har också sett idol, Minnah och Waise är bäääst!

2010-10-22 @ 22:16:39
Postat av: Systeryster=)

Då kanske hon inte blev smittad av Hampus ändå.. Han har varit jätte kladdig i ögonen, har fått torka ur hela tiden. Hoppas det blir bra med henne snart=) Du får springa in å lägga dig hos mormor när han kommer hem! Det skulle jag vilja kunna göra, sovit som en packad sill inatt. Nu JObba.. Ha det bra gumman!!

2010-10-23 @ 06:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0