Middag

Ja, igår var jag på middag!!! Helene kom hit innan så vi satt här och drack lite vin och cider och pratade och skrattade, sen skjutsade Emma oss, i sin (och Carinas) nya bil :-). Det var vårt PartyLite team som träffades hemma hos vår teamledare. Hon hade lagat exotisk kyckling och till efterrätt apelsin-choklad mousse! Det var SÅÅÅ himla gott!!!! Det var verkligen jätte roligt att träffas och jag hoppas INTE det var sista gången! Vi pratade om att kanske köra "halv åtta hos mig" stuk på våra träffar! Det skulle va superskoj!
TUSEN TACK FÖR EN TOPPENKVÄLL!!!

Efter middagen fick jag skjuts av farbror Sven ner till Magnus & c/o som satt på Dammgatan, sen gick vi på Parken, men alltså ja... nej... jag vet, allt blir vad man gör det till. Och det var jätte roligt att få träffa folk.
Det var flera som kommenterade att jag gått ner i vikt och dom tyckte jag såg så bra ut och sånna kommentarer blir i alla fall jag jätte glad av ;-)
Då kom jag på att jag lovat att lägga ut "före och efter" bilder... Eftersom jag inte är nån linslus hittar jag inte så många, men här kommer två bilder

"Före" Taget förra sommaren

Jag fick en chock när jag fick se den här bilden! Vem är det??? Hon ser så ledsen ut! VA!?! ÄR DET JAG!?!? Nej, det kan inte vara sant!!! Vet inte vad jag ska skriva... jag blev helt... ja... Det var då jag bestämde mig.

Här kommer "efter", nej men en bild tagen igår

Jag har inga "helkroppsbilder" på mig. Men jag känner mig i alla fall tusen gånger piggare och gladare än vad jag gjorde på bilden innan ;-)

Nej, nu ska jag snart gå in till mormor och hämta Cilia som har sovit där, det hade gått JÄTTE bra! Hon är ett riktigt litet busfrö! Sen ska vi åka ner och hämta vilddjuren på Dammgatan som sovit där. Dom däremot har varit vakna sen strax efter 5!!!!!
Vilken tur vi har som har mormor & morfar och farmor så nära och att dom hjälper oss med barnen så vi får "vila" oss lite :-D!!! TUSEN TACK FÖR DET!!!

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Men jösses vilken skillnad! Sååå snygg du är! Hur mycket har du gått ner?

Kram K

2010-11-06 @ 15:13:36
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Titti

Tack vad du e snäll :-D !

Ja, fram till vår-vintern hade jag gått ner ca 11 kg och ligger kvar där fortfarande (+/- nåt kg ;-) ) Just nu är jag glad att jag stannat kvar och inte gått upp igen, men tanken är att det ska bort några kg till...

2010-11-06 @ 20:01:50
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Marie

Verkligen super söt tjej!! =) Stor skillnad!

Tack, för nu tror jag att jag fick en liten kick att ta tag i denna övervikt också...

Kram på dig!

2010-11-06 @ 20:02:50
URL: http://retromary.blogspot.com/
Postat av: Titti

Det behövs inte så stora förändringar egentligen... Bara man BESTÄMMER sig "på riktigt" så kommer resten av sig självt ;-), man VILL ut och gå den där extra rundan, man kan avstå den där andra eller tredje bullen, portionen... ja... det gäller bara att bestämma sig helt enkelt... Vad roligt att jag kan motivera!

2010-11-06 @ 21:04:06
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är snygg som alltid ;-) Kram Sara

2010-11-09 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0