Tid för förändring...

Ja, jag känner att jag vill... hm... hur ska jag säga... Jag vill fullborda min förändring av mig själv. Ta bort det gamla och plocka fram det nya...
Känns som att jag gömt mig bakom mina glasögon och mitt hår i evigheter. Nu vill jag inte gömma mig längre, det är dags att komma fram, våga visa mig. Den jag ÄR!
Idag har jag suttit och kollat frisyrer på nätet, jag har ALLTID haft långt hår, men kan inte sköta det... och gör aldrig nåt av det förutom sätter upp det. Känner mig bara tråkig, tråkig, tråkig....
Hittade dessa... vad tror ni? Är jag korkad?


Titta inte så mycket på färgerna... Det är frisyrerna jag är ute efter... har ni andra förslag?????

HJÄLP!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ååå va fränt!! Jag skulle aldrig våga... Men du skulle se bra ut i allt=) Kram kram!!

2010-05-15 @ 00:04:29
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: maria

jag klippte ju av mig håret för typ 1½ år sen, men jag klippte det i omgångar. klippte det lite å kände efter, klippte lite till å tillslut så var det typ bara en cm långt i nacken å det var jätteskönt, lättskött å enkelt att styla :) Men nu saknar jag migg långa hår igen. så nu sparar jag. Det växer ju alltid ut igen och orkar man inte vänta så finns det löshår :)

2010-05-15 @ 00:08:22
URL: http://miameliin,blogspot.com
Postat av: Titti

Tack systeryster ;-)...

Mia: Ja, jag e bara så himla trött på det! Tror att mitt hår skulle må bra av "att få börja om från början" oxå... Jag har klippt "lite" två gånger men inte alls blivit nöjd, måste nog ta i på riktigt (antingen eller) om det ska funka på mig tror jag...

2010-05-15 @ 00:16:43
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ser bra ut! Men gör en frisyr som är lätt att styla, om man säger så. För man orkar aldrig stå i evigheter på morgonen ändå! :) Men det var som den där röda jag menade med spret, fast inte riktigt lika mycket. Men det blir kanon! :) Jag håller med systeryster, du kommer passa i det! Puss och kram!

2010-05-15 @ 02:30:57
Postat av: Titti

Tack för alla tips och kommentarer :-D ! Ja, lutar åt "det röda" men kanske inte lika långt!?... Ja, nåt blir det iaf... Och med lite kortare hår kan man ju färga det själv oxå... när min privata frisör inte är hemma ;-)

2010-05-15 @ 11:15:56
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0