Kaos i min hjärna

Ja, "Hä e mytzy no" som min kära pappa brukar säga!
Bokade klipptid idag på lunchen *jippiiii*!!! Fick tid på fredag klockan tolv, fixade och ordnade så att Vansbro kunde ta växeln en timme som jag behövde backup... Sen ringde jag och bokade tid för Mario för röntgen, fick tid måndag kl 11, *yes* !!! Vad bra att vi fick så snabbt... Men min klippning då... har inte råd med båda nu... och så hade jag glömt att vi hade utvecklingssamtal för Ciara på måndagen 10.45...
Resultat... Fick boka om min klipptid :-( så klart... prio på sig själv finns liksom inte... , men jag fick en ny nästa torsdag, och då kan jag klippa mig med gott samvete för då har vi fått lön ;-). Sen måste jag ändra tiden för på Ciaras dagis, men det är nog inga problem.
Jag måste nämligen ha den här röntgentiden!!! Så den ändrar jag INTE!!! Har redan ändrat den en gång...

Torterade Mario lite idag... borstade honom... i typ 20 minuter!!! Såg ut som det hade snöat en deci ute på gården efter det! HERRE GUD vad han lossar!!!! Helt sjukt!!! Fattar inte hur mycket päls dom kan tappa!!! Men åååå så fin han blev ;-)

Nu längtar vi till på fredag, för då kommer Systeryster & c/o!!!! Ska bli SÅÅÅÅ roligt!!!!! Marknad är det oxå, så då ska vi ut och trängas med hela ligan hehe...

Nu blir det en dusch och sen sängen!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åååh vad jag också skulle behöva klippa mig. Jag kör lite egen fix med saxen på håret här framme. Vilket brukar resultera i att håret där bak tillslut blir mycket kortare än det andra.. :/

2010-05-19 @ 11:14:00
Postat av: Systeryster=)

=) Så är det man själv kommer liksom alltid sisst! =) Vi syns i morgon!!! Kramamr!!!

2010-05-20 @ 07:07:43
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0