God morgon, eller vad det är...

Grrrrr.... vet inte hur det blev så här!!! Var kom den här "Häxan Surtant" ifrån??? Sååå drygt!!! Märktes då på barnen att dom inte ville va i min närhet, för efter frukost försvann Casper och Ciara ut fort som bara den!

Nu börjar det kännas lite bättre iaf... ;-) Morfar var precis in på lite kaffe oxå :-) Mysigt!

Nähä... undra om "häxan" har gett sig av för nu... hoppas det... Ska väl se om man kan få nåt vettigt gjort kanske... Klä på sig vore väl en idé....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: solanm

Surtant???? Jag kan inte föreställa mig att du överhuvudtaget kan vara sur.Förresten tack för dina kommentarer på min blogg och som du redan vet ,,,jag bara älskar din blogg.

Kram.

2010-05-16 @ 21:11:52
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0