Åå NEJ!!!!

Hur ska detta gå... i morse när jag cyklade till jobbet, och PRECIS svängde in bakom kommunhuset fick jag PUNKA på min cykel!!! Hemska tanke!!! Hur ska det gå??? Inte fick jag hem den idag heller så vi kunde fixa det! Så nu står den stackar´n där :-( ... helt ensam....

Var in i ladan och rotade fram Systerysters gröna gamla cykel men den var det ÄNNU mera punka på, och inget att fundera på att fylla på eller laga....
Hm... ja, det är väl inte så mycket att göra åt saken, måste väl lifta med mor ner som det ser ut...

Annars har det varit en mycket bra dag... jag och V har blivit fotad till en broschyr :-) ska bli skoj att se hur det blir... Och så har vi fått JORDENS skrattattack, när V hade samtal så klart... jag kunde verkligen inte sluta skratta!!! V kunde inte heller hålla sig så tillslut började hon oxå gapskratta och fick be om ursäkt till personen i andra änden... så kan det gå, men eftersom ett gott skratt förlänger livet så kommer vi att bli flera hundra år kan jag lova ;-)

Ha dé så bra!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Ajsingbajsing! Punka är inte bra! Jag har en känsla av att jag också kommer bli några hundra år gammal! :) Hoppas ni har en bra marknads-helg! Puss och kram!

2010-05-23 @ 00:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0