Älskade soffa...

Ja, jag tror aldrig soffan har varit så skön nån gång!

En fullspäckad dag har det varit...
Började med kurs med jobbet 8-16, alla förvaltningschefer, jag och Vivi, och några fler medarbetare. Den hette "Företagens vänner" och handlade mycket om kommunens relation till företag. Framtiden, hur gör vi kommunen mer attraktiv för ungdommar att vilja stanna kvar, och folk att flytta hit!? Bemötande, hur viktigt det är med "det första intrycket". Vad ger kommunen för första intryck...? I den frågan fick jag så mycket "ros" att jag blev tårögd.... En av föreläsarna (som jag arbetade med i Sälen de första åren jag var där) hade mig som exempel i sitt framförande, och sa att "Alla ville ha Titti när hon arbetade i Sälen", att min dåvarande arbetsplats var otroligt stolt över att ha mig som anställd och såg det som en "förlust" när jag slutade. Hon tyckte att jag gör ett fantastiskt jobb, och är ett utomordentligt exempel på "Värdskap" som hon föreläste om.... Gissa om man blir stolt :-D ! Det är väl alltid roligt att höra att man gör ett bra jobb!!!

När jag kom hem vid halv fem gick Magnus och la sig... han hade varit uppe sen tre på morgonen.... setat på toa... e inte bra från magsjukan än... så han va lite småsliten kan man säga... Jag tog med barnen och gick ut. Vi tog en promenad upp i skogen med Mario. Superskönt att det är så hårt i skoterspåren nu att man kan gå med vagnen utan problem!
Sen gick vi in och åt kvällsmat och efter det var det läggdags... la mig bredvid Ciara och tvärdomnade, fortare än henne tror jag....

Nu sitter jag i soffan! Den har nog aldrig varit så skön!!!! Ska strax gå och lägga mig... har superont i huvet.... ska se om inte lite sömn kan bota det...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ååå va roligt!!!! Klart du e bra! det vet du väl=) Får se om vi åker till Sälen nästa helg, då kommer ni nog å få se en massa av våra barn ialla fall=) Kram kram!!!

2010-03-16 @ 15:11:39
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0