Inte igen...

Gissa vad jag gjorde i morse.... FÖRSOV mig så klart!!! Det har blivit allt för många gånger på slutet... På jobbet säger dom bara "Du ska va glad att du kan försova dig! Det är ett friskhetstecken! Ett tecken på att du fortfarande är ung!"
Själv ser jag det så här "Hä e mytzy no" som pappa skulle sagt... Eller det är bara mest rörigt i mitt huvud tror jag... Hm... vet inte riktigt, vet bara att jag ska snart ska gå och lägga mig.
Har precis smörjt in benen med lite brun utan sol och målat naglarna, alla 20 ;-). Känner mig redan lite piggare hehe...

Andra dagen idag för Casper på simskolan förresten, han var inte ner i vattnet idag heller, men i morgon har han sagt att han ska det ;-) Det visar sig.

Farmor har köpt skor till barnen idag, tänk att det ska va så himla dyrt!!! Super snällt av henne!!!

"Tradera-klockan" är skickad idag föresten, hoppas den kommer i morgon :-D.

Nu säger jag Gnatt!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Duktig han är! Det tar ett tag att vänja sig vid alla nya barn och allt kan jag tänka mig. Du får säga att vi får åka och bada så han får visa mig vad han har lärt sig sen när jag kommer hem :) Puss och kram

2010-06-23 @ 10:24:57
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0