Vi leker...

och leker och leker ;-)
Idag kom Systeryster med familj upp. SÅÅÅ himla skoj!!!
Det har varit lek och bus hela dagen!

Mormor, Lisa, Emma, Casper, Ciara, Texas och Hampus var till Bullsjön och badade på dagen. Casper som har vägrat att ens snudda vid vattnet på simskolan i två veckor badade gladeligen och var den som var i vattnet mest av alla! Hm... dom e roliga dom små liven...

På kvällningen grillade vi räkor och gottat oss med.... Riktigt mumms var det!!!

Barnen somnade pladask! Fastän Casper vaknade och grät... "Jag ramlade" satt han i sängen och sa... han pratade i sömnen lilla gubben...

Jag och Magnus passade på att se en film, "Underworld 2"... hm... hatar filmer jag inte förstår! Fattade inte slutet, urdrygt!!! Nu måste jag surfa och läsa lite om den och se om jag förstår mer... kommer INTE att kunna sova annars!!!

Pratade med Malin för ett tag sen och dom kommer på söndag redan!!! Jag som trodde att dom skulle komma nästa helg :-D!!!!! Såååå roligt att dom kommer redan!!! Hur kunde jag issa det!?!?!?

Nu blir det snart sängen. Så vi orkar allt bus och lek i morgon!!! Bada hoppas jag också att vi ska hinna med...

Fick förresten ringa sjukvårdsupplysningen idag, efter order av Lisa..., för mitt ena födelsemärke (eller ja, föredetta födelsemärke) blödde som bara den. Det hade blött igenom hela kompressen... Lisa hjälpte mig att byta och det blödde fortfarande... undra om det ska göra det... jaja, det visar sig... "Hä väL nog bra".

I morgon blir det lite bilder också ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0