Uppdatering

Ja, nu var det nog dags för lite bilduppdateringar...

Här kommer en bild på Marios fina fästmö Cohki...

Hon var jätte fin och jätte mysig! Väldigt lik Mario till utseendet, men slätare päls och lite längre "ögonmask" (har ingen aning om vad det heter egentligen, men jag kallar det så ;-) ) Som sagt... vi håller tummarna!!!

Här kommer lite bilder från när vi sov i Myckelberget...



Fiske, fiske och åter fiske var det som hägrade... barnen hade så roligt!!!

Helge var lekledare ;-)

Alla fyra fick plats! Och Helge fick motion :-)


Här kunde till och med jag njuta av att diska! Det ni!!!
(För er som inte vet, är det något av det värsta jag vet...)

Lite annat smått och gott...

En rolig pool med rutschkana :-) Under ett partytält! Perfekt!


Cilia hittade Caspers kallingar och skulle genast prova... på huvet så klart...


Så här ser man ut när man ätit pannkakor :-D Så go så man kan äta upp henne istället ;-) hehe

Sist men inte minst måste jag visa lite bilder från min kollega Monicas sommarstuga vid Busjön.
HELT UNDERBART!!!

Nils och Thomas kom med på ett hörn också :-)




"Storstugan" och två sovrum. Och så dasset! Så himla fint överallt!!!


Står nere vid sjön och tar upp på stugan... kan man ha bättre läge?

Vi tog en promenad till ett Gravfält som låg ute på en udde...



Ja, det var verkligen en toppen dag!!! Grillade och hade det verkligen super!!!


En mycket nöjd och glad Monica... det förstår jag... hade jag oxå varit ;-)

Nu blir det kvällen för min del...
Inte mycket sömn blev det inatt. Magnus sov på soffan med Ciara och jag, Casper och Cilia sov i vårt sovrum. Ciara och Cilia var vakna om varandra hela natten... *GÄÄÄÄSP*... Ciara hade 40,4 i feber under natten, men idag har hon haft runt 38, så vi hoppas att det bara var en febertopp.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0