Trots, vem kom på det!?

Ja, idag har Casper haft en riktig trotsdag! Fy vad jobbigt det är!!! Jag har verkligen inte tålamod att handskas med det på "rätt" sätt! Han kastar saker, svär, är elak, VÄGRAR lyssna, jag kan fortsätta hur länge som helst... Men det är väl bara att bita ihop.

Kom just in från en cykeltur med Mario. Nåt vi verkligen måste träna mer på... cyklade bara på honom en gång och det efter att han fått syn på en katt... hm... Vi tog en tur upp efter hela "Eriklarsson vägen" upp till vändplanen. Upp, upp och åter upp hela vägen dit och ner så gott som HELA vägen hem. Gick mycket fortare än jag trodde och var inte alls lika långt som jag trodde.

Nu väntar två BERG med rena kläder... fattar inte att det ska va så drygt att ta reda på all den här RENA tvätten!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0