Farbror doktorn

Ja, idag har jag varit till farbror doktorn och kollat upp födelsemärken.
Har alltid haft, men har fått fler de senaste åren. Har ett i ansiktet som jag tyckte betedde sig lite märligt, så jag ringde och bokade en tid för att kolla upp "alla" jag har.
Dom tog helst inte alls bort i anskitet pga ärrbildning, speciellt inte på sommaren, men vad är skillnaden på att ha ett litet ärr eller ett stort födelsemärke?

Läkaren tog bort tre, det var inga som var "farliga" men sånna som jag stör mig på, fastnar i med kläder och smycken eller river sönder. Två på halsen (ett på var sida) och ett på ryggen.

Nu känner jag mig som ett lapptäcke med plåster överallt ;-) , men det känns jätte skönt att ha det gjort.

En sak mindre som "hänger över mig"!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0