Underbara sovmorgon!

Ja, idag fick jag en MYCKET efterlängtad och välbehövlig sovmorgon!!!! SÅÅÅÅ himla skönt det var!

Men när jag kom ner saknade jag Mario, vart va han...? "Oj då, jag kanske glömde honom ute" fick jag till svar... MEN ÅÅÅ!!!! Magnus hade glömt honom ute.... lös..... Som tur va kom han springande precis när Magnus skulle ut och leta efter honom.... Kanske tur att det är kallt, då vill han inte dra iväg så långt ;-)


Igår kväll spydde Ciara igen! *SUCK*... Men hon spydde bara en gång, sen tvär-somnade hon och sov till halv nio i morse!
Hoppas, hoppas, hoppas nu att det där va det sista som behövde ut, och att det är bra nu!!!!!

Nu snart åker Magnus med grabsen, dom ska först och bowla, sen till Leksand på hockey. Så ikväll blir det att "ANDAS" mellan varven... räknar med en dryg kväll så kan det bara bli bättre ;-).

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha tur att han var där :-) Skönt med sovmorgon då e ni utvilade nu kanske :-) Klart de går bra ikväll hoppas vi iaf :D

Kram

2010-02-12 @ 12:48:49
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0