Ja ha... det var där skon klämde ;-)

Vi har ju planerat att åka till Storfjäten till veckan... nu visade det sig att Magnus ska till tandläkaren på fredagen.... jag har fixat och trixat så att allt annat ska passa.... så jag frågade om han inte kunde försöka flytta den, till måndag eller tisdag kanske, då är vi ju ändå hemma... fick typ bara "mummel" till svar... Jaja, tänkte jag, "jag kan ringa om du vill" sa jag... "ja.... undrar om det går att få in tv-kanaler där uppe" fick jag till svar, vart då där uppe??? "I Storfjäten, annars missar jag alla hockey-matcher" MEEEEN ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! TÄNK att det ska va så svårt att släppa tv´n med blicken om så bara för en stund!!!!!!!!! FATTAR INTE!!!!!! Tänk om han kunde titta lika mycket på mig som på tv´n.... men det är väl inget att se antar jag.
"Vi måste i alla fall va hemma till finalen, den är på söndag".... I morgon ringer jag tandläkaren och bokar om hans tid. Jag skiter i om han får in några kanaler (vad han nu hade tänkt få in dom på, i en stuga utan el), jag ska i alla fall till Storfjäten "punkt slut". Då åker jag väl själv med barnen då om det ska va så, så kan han sitta hemma och titta på sin hockey.

Nu sitter jag i soffan med Casper "Blixten McQueen filt" som han fick i present. Har tagit mig en välförtjänt kopp kaffe och varvar ner... Ciara var svår-sövd idag, hon somnade inte förren halv nio. Innan läggdags såg det ut så här

Badar alltid alla tillsammans... det är lika bra, går definitivt snabbast i alla fall ;-)

Nu blir det nog sängen... känner mig lite sliten...

Gnatt alla!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi söööötisar :D

Jaa men du karlar behöver man säga nått mera?? undatag för Micke dåda.. Haha

Kraaam

2010-02-18 @ 21:45:18
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0