Frukost i bilen...

Ja... i morse försov vi oss!!! Så klart!!!!! Vaknade tio i åtta, vi brukar försöka komma iväg till åtta... 10 minuter.... "varför la jag inte fram kläder igår!?!?!?", byta blöjor.... fixa frukost, var sin macka till Casper och Ciara som dom fick sitta PÅ köksbordet och äta... allt för att det skulle gå så snabbt som möjligt ;-). Casper ville ha en till macka, så den fick han ta med sig och äta I bilen... det tyckte han så klart va JÄTTE roligt!!!!!!!
Nu kommer jag väl få höra det varje morgon "mamma jag vill äta frukost i bilen idag oxå"....

Cilia somnade just... hoppas hon hinner sova klart utan att jag måste väcka henne när Casper och Ciara ska hämtas...
Nu blir det en STOR kopp kaffe till mamma.... :-D

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karolin

Visst är det hemskt att försova sig så där... Klart att barnen nu vill ha frukost på detta sättet varje dag nu härdanefter;-)!!

Kram

2010-02-17 @ 10:27:14
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0